GOOGLE KUFIZON TARGETIMIN BAZUAR NË GJINI DHE MOSHË NË REKLAMIM

Tags: GoogleTargeting
By Qershor 12, 2020 Other

Kaliforni (Reuters) – Alphabet Inc (GOOGL.O) “Google” njoftoi të enjten 11.06.2020 se do të ndalojë së lejuari që reklamimet e strehimi, punësimit dhe reklamat kreditore të targetojnë përdoruesit, bazuar në kodin e tyre postar, gjininë, moshën, statusi i prindërimit ose ai martesor.

 

Politika e re, e cila do të hyjë në fuqi deri në fund të vitit, synon të mbrojë përdoruesit nga diskriminimi i paligjshëm, njoftojnë nga Google. Më parë, kompania ua ndaloi shpallësve të reklamave që të zgjedhin se kë të shfaqin në reklama, bazuar në racë, fe, përkatësi etnike ose orientim seksual i përdoruesve.

 

Burim: Reuters

Ова е архива на старата F2N2. Новата верзија е достапна на: f2n2.mk

Share via
Copy link
Powered by Social Snap